[ #
| A | B
| C | D
| E | F
| G | H
| I | J
| K | L
| M | N
| O | P
| Q | R
| S | T
| U | V
| W | X
| Y | Z ]
Znajdź grę
Nasza wyszukiwarka:
Przeszukaj serwis używając Google:
Nie znalazłeś:
Czytasz teraz kody do gry Heroes of might and magic 5. Jeśli jednak nie mamy kodów, których szukasz Wyślij do nas
i napisz czego szukasz.
Jeżeli uda się nam coś znaleźć to kody zostaną dodane do naszej bazy.
Statystyki:
..chwilowo niedostępne
Kody i porady do gry Heroes of might and magic 5
Pamiętaj o zrobieniu kopi zapasowej pliku przed modyfikacją.
Aby użyć kodów w grze, najpierw musisz aktywować konsolę.
Aby to zrobić znajdź i otwórz w Notatniku plik:
autoexec.cfg
Zlokalizujesz go w katalogu gry, w podkatalogu profiles.
Dodaj do pliku autoexec.cfg jako ostatnią linię:
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Końcówka pliku powinna po modyfikacji wyglądać tak:
Podczas gry naciśnij klawisz [~] aby przywołać konsolę. Wpisz w niej poniższe kody:
add_all_spells - zaznaczony bohater może używać wszystkich czarów
add_gold # - dostajesz ilość złota, za # podaj wartość (np. 10000
add_money # - dostajesz pieniądze, za # podaj wartość (np. 10000. Dodatkowo gdy wpiszesz ten kod, podana przez Ciebie wartość zostanie pomnożona o 1000 sztabek złota
clear_money - zabiera Ci wszystkie złoża złota i pieniądze
set_hero_luck_morale X Y - ustawia szczęście X i morale Y dla zaznaczonego bohatera. Przykład: set_hero_luck_morale 5 3
add_exp # - dodaje punkty doświadczenia dla zaznaczonego bohatera, za # podaj wartość
show_player_money # - szpiegujesz przeciwnika ile ma pieniędzy, przykład: show_player_money 2, gdzie 2 to numer przeciwnika
show_hero_mp - pokazuje ilość ruchów zaznaczonego bohatera
@Win() - wygrałeś misję
@Loose() - przegrałeś misję
Ustawienie zręczności:
Wpisz w konsoli:
add_skill NAME
lub
add_skill ID
aby ustawić poziom umiejętności, aktywowanie, zdolności. Możesz je wpisać jako nazwa (NAME) albo jako identyfikator (ID).
Przykład: add_skill Sorcery lub add_skill 8, oba kody dadzą ten sam efekt.
Poniżej przedstawione zostały poszczególne nazwy (NAME) i odpowiadające im identyfikatory (ID), które można użyć w tym kodzie.